پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226389
مراسم چهلمين روز داود رشيدي چگونه برگزار خواهد شد؟
تاریخ انتشار : 1395/06/31 17:09:35
نمایش : 878
مراسم چهلمين روز درگذشت داود رشيدي 10 مهرماه در تئاترشهر برگزار مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پيمان شريعتي، مدير تئاترشهر با نزديک شدن به چهلمين روز درگذشت بازيگر پيشکسوت سينما و تئاتر؛ گفت: هنوز در مرحله برنامه ريزي هستيم و جمع بندي نهايي نرسيديم اما در کل طبق هماهنگي انجام شده ميان بنياد سينمايي فارابي، اداره‌ي کل هنرهاي نمايشي، خانه سينما و خانه تئاتر قرار است، مراسمي در روز شنبه دهم مهرماه در سالن اصلي تئاترشهر برگزار کند که در آن برنامه و نمايش‌هاي ويژه‌اي توسط چند هنرمند اجرا خواهد شد.

 

وي ادامه داد: براين اساس در اين مراسم علاوه بر خانواده‌ي مرحوم داود رشيدي، تعدادي از هنرمندان هم از سوي خانه سينما و خانه تئاتر دعوت خواهند شد.

ميزباني اين مراسم برعهده ما است و دخالتي در اجراي مراسم نداريم. امير اثباتي کارگرداني مراسم را برعهده دارد و منصور ضابطيان مجري است.

 

داود رشيدي پنجم شهريور ماه درگذشت. او متولد ۲۵ تير ۱۳۱۲ در  تهران و بازيگر تئاتر، سينما و تلويزيون بود که داراي نشان درجه يک فرهنگ و هنر است.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html